Programul FitCamp

Saptamana 1

Scopul exercitiilor: Intensitatea antrenamentului este lejera. Exercitiile sunt concepute pentru a intra in ritm si nu a solicita prea tare organismul.

1. “Start Fit!” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Ce stil de viata si de nutritie ai?” Video Nutritie – episodul 1

3. “Dieta FitCamp.” Programul general de nutritie, creat de Veronica Daghie.

4. “Poti sa reusesti!” Training video motivational – episodul 1

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 2

Scopul exercitiilor: Particularitatea saptamanii consta in variatia exercitiilor fata de primele antrenamente, atat la cardio cat si la tonifiere. Intensitatea este usor crescuta prin marirea numarului de repetari.

1. “Intra in ritm! Basic Rules.” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Regulile esentiale pentru practicarea exercitiilor fizice.” Video Nutritie – episodul 2

3. “Idei preconcepute si reguli pentru o dieta sanatoasa.” Program de nutritie al FitCamp, creat de Dr. Veronica Daghie

4. “Poti sa reusesti!” Training video motivational – episodul 2

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 3

Scopul exercitiilor: In aceasta saptamana a crescut numarul de repetari la fiecare exercitiu si acest aspect are impact crescut asupra fiecarei grupe musculare.

1. “Arde caloriile in ritm sustinut!” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Micul dejun. Fructele. Miturile si regulile in programul de nutritie.” Video Nutritie – episodul 3

3. “Ordonarea meselor.” Program de nutritie al FitCamp, creat de Dr. Veronica Daghie.

4. “Poti sa reusesti!” Training video motivational – episodul 3

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 4

Scopul exercitiilor: Dificultatea exercitiilor a crescut in aceasta saptamana prin combinarea genoflexiunilor cu balansarile de picioar lateral iar efectele sunt vizibile la nivelul coapselor.

1. “Coapse ferme.” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Dulciurile” Video Nutritie – episodul 4

3. “Zaharul alb – otrava!” Principiile programului de nutritie FitCamp, prezentate de Dr.Veronica Daghie.

4. “Poti sa reusesti!” Training video motivational – episodul 4

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 5

Scopul exercitiilor: Particularitatea saptamanii o reprezinta introducerea discurilor de 1,25 kg care se folosesc la antrenamentul de biceps. De asemenea, apar fandarile cu pas inainte la exercitiile pentru picioare. Exercitiile sunt deja complexe iar efectele asupra siluetei sunt vizibile.

1. “Discuri la putere.” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Cum combini alimentele.” Video Nutritie – episodul 5

3. “Tine ritmul!” Training video motivational – episodul 1

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 6

Scopul exercitiilor: Deja se intra serios „in paine”. Exercitiile nu mai sunt o joaca. Dificultatea este mai mare pentru picioare din cauza genoflexiunilor cu ridicarea picioarului, exercitiile „bricege” si „crunches” solicita mai mult abdomenul inferior si superior iar indreptarile cu bara actioneaza asupra spatelui.

1. “Joaca Bricege si Crunches!” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Cum iti echilibrezi stilul de viata.” Video Nutritie – episodul 6

3. “Tine ritmul!” Training video motivational – episodul 2

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 7

Scopul exercitiilor: Noutatea cea mai importanta in aceasta saptamana intervine la antrenamentul pentru piept unde apar flotarile, un exercitiu intens si eficient. De asemenea, picioarele vor fi din ce in ce mai solicitate prin introducerea ridicarii genunchiului inainte.

1. “Flotari… la piept.”
Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Importanta apei cu lamaie in fiecare zi.” Video Nutritie – episodul 7

3. “Tine ritmul!” Training video motivational – episodul 3

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 8

Scopul exercitiilor: Antrenamentele sunt complexe, iar „aportul” genoflexiunilor cu ridicarea piciorului lateral actioneaza direct asupra excesului de tesut adipos.

1. “Detox Tune-Up” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Metode de detoxifiere.” Video Nutritie – episodul 8

3. “Tine ritmul!” Training video motivational – episodul 4

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 9

Scopul exercitiilor: Lucrurile iau amploare, genoflexiunile si indreptarile cu bara vor sculpta muschii picioarelor. Totodata, spatele este din ce in ce mai solicitat prin combinarea dintre indreptari si ramat cu bara.

1. “Viteza accelerata.” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Importanta mentalului in procesul de slabire si nu numai.” Video Nutritie – episodul 9

3. “Nu mai e mult!” Training video motivational – episodul 1

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 10

Scopul exercitiilor: Exercitiile devin mai complexe si intense. La antrenamentul pentru piept, combinam flotarile cu “relaxarea” in pozitia hover, caracterizata prin suport pe coate (step) cu varful picioarelor pe sol.

1. “Complexitate & relaxare hover.”
Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Se poate slabi doar prin sport sau metode de intretinere si remodelare corporala?” Video Nutritie – episodul 10

3. “Nu mai e mult!” Training video motivational – episodul 2

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 11

Scopul exercitiilor:
Antrenamentele intra pe ultima suta de metri si intensitatea exercitiilor creste. Intervin flotarile cu palmele pe sol la spate, iar exercitiul „kicks back” sporeste efectul de ardere a caloriilor.

1. “Pe ultima suta de metri…!” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Diabetul si colesterolul in procesul de slabire” Video Nutritie – episodul 11

3. “Nu mai e mult!” Training video motivational – episodul 3

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

Saptamana 12

Scopul exercitiilor: “Ultima strigare” a cursului intensifica exercitiul la picioare prin fandarile cu bara pe umeri dar… totul e bine cand se termina cu bine! Programul si-a facut efectul dorit iar silueta ta este mai supla ca oricand.

1. “Marele final.” Program de exercitii creat si prezentat de Diana Oprea.
– Luni: Cardio. Exercitii piept si biceps. Stretching.
– Miercuri: Cardio. Exercitii picioare, triceps, abdomen (superior, inferior si oblici). Stretching.
– Vineri: Cardio. Exercitii spate si umeri. Stretching.

2. “Metode de intretinere.” Video Nutritie – episodul 12

3. “Nu mai e mult!” Training video motivational – episodul 4

Resursele tale: exercitiile fitness cu fotografii. Downloadeaza-le si vei exersa oriunde si oricand doresti.

  • Pentru mai putin de o cafea pe zi, vei primi:
  • » acces la tot programul
  • » exercitiile video
  • » programul de nutritie
  • » articole
  • » script-urile tuturor trainingurilor
  • » 6 sedinte de coaching live
  • » 96 de traininguri
  • » multe altele!

Daca suna bine pentru tine, inscrie-te. Nu ai nimic de pierdut, decat kilogramele in plus. FitCamp este un program care iti garanteaza full refund in cazul in care nu esti satisfacut(a) cu efectele trainingului. Suntem siguri ca programul te va ajuta, dar numai in conditiile in care il vei aplica, pas cu pas. Iti va schimba nu doar sanatatea dar si increderea in tine insati, si mai ales, iti va aduce un sentiment de putere, de control asupra sanatatii si vietii tale, care va dura pentru totdeauna. Pentru ca, efectiv, cele 12 saptamani iti vor transforma viata, relatiile cu ceilalti si cu tine insuti.

Incepe acum noua ta viata! Inscrie-te in FitCamp!